Пређи на главни садржај

Prezle

Zašto baciti stari hleb kad možete da ga iskoristite i napravite prezle.


Potrebno je:
-stari hleba
-električni secko ili mašina za mlevenje oraha

Hleb iseckati na kockice, rasporediti u pleh i staviti u hlanu rernu. Zatim rernu uključiti na 150 stepeni, kad se zagreje isključiti je i sušiti hleb dok ne porumeni. Meni se pola hleba osušilo za pola sata, dok za ceo hleb treba sat vremena jer mora na pola sata da se promeša jer je veća količina.
.

Suve kockice hleba staviti u secka i na najvećoj brzini usitniti ili samleti na mašini za mlevenje oraha. Prezle čuvati u zatvorenoj kutiji.


Od starog hleba napravite i:



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: