Пређи на главни садржај

Posna štrudla na vodi

Dobiju se dve velike štrudle, ako vam je mnogo to za jedan dan pravite pola mere da vam ne ostaje za sutradan, jer drugog dana je tvrđa.


Potrebno je:
1 kg brašna,
1 pakovanje kvasca,
pekmez,
1 vanilin šećer,
1 kašičica soli,
dva prstohvata praška za pecivo,
1 limun,
voda,
šećer u prahu.

U šolji za čaj razmutiti kvasac sa mlakom vodom, vanilin šećerom i malo brašna, ostaviti da nadođe.
U činiju staviti brašno, so, prašak za pecivo, narendati koru limuna, iscediti limunov sok i preliti razmućenim kvascem.
Dodati vode po potrebi, zamestiti testo da bude meko, tako da se ne lepi za ruke.
Ostaviti testo oko 1 sat da nadođe.
Podeliti testo na 2 dela, razvući svaki deo oklagijom i nafilovati pekmezom.
Urolati testo u štrudlu i staviti u pleh prethodno obložen papirom za pečenje.
Poprskati pre ubacivanja u rernu štrudle mlakom vodom i peći u zagrejanoj rerni dok ne porumeni (ja sam oko 30 minuta).
Ispečenu štrudlu poprskati vodom, prekriti čistom krpom 10 minuta da odstoji, iseći na kriške, ređati na tacnu i po želji ih posuti šećerom u prahu.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: