Пређи на главни садржај

Mekane pekarske perece posne na vodi


Potrebno je:
60 ml vruće vode
1 kašičica šećera
1 kesica suvog kvasca (10 g) ili pola kocke svežeg
oko 2.5 šolje belog brašna
1 kašičica soli
180 ml mlake vode
2 kašike bikarbone sode
1 šolja hladne vode
Napomena:
1 šolja=240 ml
1 kašika=15 ml
1 kašičica=5 ml

Rastvoriti kvasac sa šećerom u 60 ml vruće vode i ostaviti oko 5 min da zapenuša. U većoj činiji izmešati brašno i so, pa umešati onih 180 ml mlake vode i smesu kvasca. Dobro zamesiti mekano testo, oblikovati u loptu, pokriti i ostaviti 1 h da naraste.
Rastvoriti sodu bikarbonu u 240 ml hladne vode. Zagrejati rernu na 220°C (ako vam je slabija rerna na 250). Testo podeliti na 8 delova, svaki izrolati i oblikovati perecu ili štapić. Svaku perecu umočiti u rastvor sode bikarbone i staviti na pleh prekriven papirom za pečenje. Možete ih posuti susamom ili kad porumene slanim prelivom (u tom slučajbu vratiti na minut, dva u rernu). Peći 15 - 20 min. do zlatno žute boje.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: