Пређи на главни садржај

Piletina sa spanaćem zapečena u rerni


Potrebno je:

bataci, karabataci, belo pileće meso (što god imate ili volite)
spanać (oko pola kg)
1 kisela pavlaka
2 jaja
oko 100 g kačkavalja ili feta sira
2-3 čena belog luka
so, biber, suvi začin (po ukusu)
malo ulja

Piletinu začinite suvim začinom i biberom i kratko propržite na malo ulja. Očišćen i opran spanać na kratko prelijte vrelom posoljenom vodom. Na dnu vatrostalne posude stavite polovinu spanaća,  pa preko spanaća poređajte piletinu. Pokrijte piletinu ostatkom spanaća i pospite seckanim belim lukom. Posebno umutite jaja sa pavlakom i prelijte preko spanaća (ako nemate kiselu pavlaku možete u jogurt staviti malo brašna koliko da se zgusne kao pavlaka). Odozgo narendajte kačkavalj ili feta sir. Poklopite posudu originalni poklopcem od te posude ili alu folijom i stavite u zagrejanu rernu na 200 stepeni. Pecite oko 30 minuta, potom još desetak minuta otklopljeno, da se zapeče.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: