Пређи на главни садржај

Zaliveni kolač sa jabukama


Potrebno je:

-8 srednjih nakiselih jabuka
-200gr šećera
-1 kašika sode bikarbone
-600gr brašna
-150gr seckanih oraha (ja ne volim seckane pa sam stavila mlevene)
-2,5dl ulja
-1 kašičica praška za pecivo
-1 kašičica cimeta (ako volite može i 2)
-2 kesice vanilin šećera
Za preliv:
-4 dl vode
-2,5dl šećera
-1 kašika soka od limuna

Jabuke oljuštite i izrendajte (možete ih usitniti i u secku), dodajte sodu bikarbonu, šećer, cimet i ostavite da odstoji oko sat ipo i povremeno promešajte.
Dodajte u smesu sa jabukama brašno u koje ste umešali prašak za pecivo, orahe, ulje  i lagano izmešajte varjačom. Izlijte ga u pleh na koji ste stavili pek papir ili podmazali sa malo ulja i brašna.
Pecite ga na oko 190C oko 20 - 30 minuta (zavisi od rerne).
Kada je kolač pečen sačekajte da se skroz ohladi pa ga prelijute vrućim šerbetom koji ste pustili da lagano vri oko 10 minuta.
Isecite ga na kocke i pred služenje pospite šećerom u prahu u koji ste dodali vanilin šećer.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: