Пређи на главни садржај

Šareno pečenje

Moj 100-ti post :)


Potrebno je:
-oko 750 gr svinjetine od buta u komadu
-150 gr graška
-50 gr suve slanine
-250 ml ulja
-50 gr šunke
-50 gr kačkavalja
-2 kuvana jaja
-so


Grašak kuvajte oko 30 minuta. Slaninu iseckajte i propržite na ulju, dodajte grašak, seckanu šunku, pa sve dobro prodinstajte. Dodajte seckana jaja i na kockice iseckan kačkavalj, kratko propržite i posolite po ukusu. Od mesa napravite veliku šniclu, dobro je izlupajte, posolite, pa po njoj rasporedite pripremljeni nadev. Meso pažljivo urolajte, pazeći da vam nadev ne iscuri, pa ga uvežite kuhinjskim kanapom. Šniclu staite u podmazan pleh i pecite na 200 stepeni. Poslužiti uz krompiriće iz rerne, senf...

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: