Пређи на главни садржај

Krompirići iz rerne (video)


Potrebno je:
-500 gr krompira
-2 kašike ulja
-1/2 kašičice aleve paprike
-1/2 kašičice peršuna
-so


Krompir oljuštiti, oprati i iseći na kriške. Staviti u posudu za pečenje pek papir pa poređati krompir (ukoliko imate posudu za pečenje premazanu slojem protiv lepljenja pek papir možete da izostavite). Preliti ga uljem, posuti alevom paprikom i peršunom (aleva paprika i peršun nisu obavezni), posoliti i promešati. Peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni 45 minuta. Nakon 20 minuta promešati kromire i vratiti u rernu.




Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: