Пређи на главни садржај

Pohovane palačinke

Ako vam kojim slučajem ostane neka palačinka viška možete ih ispohovati i dobiti doručak ili večeru, a možete ih i ispeći specijalno za pohovanje.


Potrebno je:
-10 palačinki (recept za testo za palačinke)
-125 gr feta sira (krem sira ili pavlake)
-10 šniti kačkavalja
-10 šniti šunke
-oko 50 gr brašna
-3-4 jaja
-kečap ili majonez
-malo ulja za prženje


Ispeći 10 palačinki po receptu za testo za palačinke. Posuti izmrvljenim feta sirom ili namazati krem sir ili pavlaku. Zatim staviti kačkavalj i šunku. Preklopiti sa svih strana (sa leve i desne, pa i sa gornje i donje). Uvaljati u brašno, pa umakati u umućena jaja. Spuštati u zagrejano ulje i peći sa obe strane da porumeni. Preliti kečapom ili majonezom.




Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: