Пређи на главни садржај

Testo za palačinke

Dugo sam pravila palačinke od gazirane vode, dok jednom nisam probala sa negaziranom, ispostavilo se da su mnogo lepše. Palačinke će vam biti žuće ako koristite domaća jaja.


Potrebno je za oko 10 palačinki:
-2 jaja
-2 kašike ulja
-200 ml mleka
-200 ml negazirane vode
-prstohvat soli
-200 gr brašna

Umutiti jaja, dodati ulje, mleko, vodu i prstohvat soli. Staviti i brašno i izmiksati da nema grumuljica od brašna. Ostaviti da smesa odstoji 30 minuta (a i ne mora). Ako želite da obradujete decu palačinkama u boji u testo stavite prehrambene boje u prahu, stavljajte pomalo pa promešajte dok ne dobijete željenu jačinu boje. Kutlačom vaditi smesu na malo podmazan tiganj i peći palačinke. Kratko ih pečite nema potrebe dugo da budu na vatri! Filovati po želji sa džemom, kremom, medom, šećerom, sirom...


Palačinke u boji


Integralne palačinke (umesto belog stavila integralno brašno)




Slatke palačinke:


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: