Пређи на главни садржај

Čokoladni mafini

Najbolji čokoladni mafini koji sam do sad isprobala!


Potrebno je:
-150 gr brašna
-1/2 kesice praška za pecivo (5g)
-25 gr kakaa
-1 prstohvat soli
-100 gr šećera
-1 jaja
-60 gr ulja
-150 ml mleka
-100 gr crne čokolade (vaše omiljene) krupno seckane


Viljuškom lagano umutite jaja sa šećerom. Pomešajte brašno, kakao, prašak za pecivo i so, pa u njih dodajte umućena jaja, ulje i mleko. Viljuškom lagano sve promešajte da ujednačite masu. Dodajte jednu trećinu seckane čokolade (koso sečene), Napunite kalupe za mafini ili papirne korpice skoro do vrha (da ostane par milimetra do vrha). Pospite po površini svakog mafina ostatak krupnih komada čokolade. Ovo je količina za 8 mafina. Pošto su meni kalupi za 6 mafina ostatak sam ispekla u papir za pečenje isečen kao kvadrat veličine 19x19sm, pa formirajući faltice oblikujte krug u koji sipate masu. Pecite na 200 stepeni oko 20 minuta.





Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: