Пређи на главни садржај

Kiflice sa pire krompirom


Potrebno je:
-250 ml vrelog mleka
-250 gr pire krompira
-80 gr margarina + 50 omekšalog margarina ili maslaca
-2 kašike šećera
-2 kašičice soli
-125 ml mlake vode
-20 gr svežeg kvasca
-2 jaja + 1 žumance za premazivanje
-900 gr brašna
-susam za posipanje

Staviti mleko da provri pa skloniti sa vatre. U veliki sud koji ima poklopac sipati vruće mleko, dodati pire krompir, šećer, margarin i so i mešati dok se šećr i so ne otopi. Ostaviti dok se potpuno ne ohladi. Jaja umutiti sa viljuškom i dodati u smesu od mleka kad se potpuno ohladilo. Kvasac razmutiti u mlakoj vodi i dodati u ohlađenu smesu od mleka i celoj toj količini dodati 300 gr brašna i sve to zajedno sjediniti sa varjačom. Zatvoriti sa poklopcem (ili providnom folijom) i ostaviti na sobnoj temperaturi oko sat vremena da sve to naraste. Posle sat vremena dodati i preostalo brašno (nemojte utrošiti svih 600 gr brašna ostavite malo oko 100 gr za posipanej radne ploče za razvijanje kiflica) i sve to sjediniti varjačom, testo će biti lepljivo tako treba da bude. Poklopiti testo i ostaviti ga u frižideru najmanje 6 sati (udvostručiće se količina) ili čak do dva dana.
Kada ste spremni da pravite kiflice izvadite testo iz frižidera podeliti ga na pola i rastanjiti testo u veliki krug. Premazati sa polovinom omekšalog margarina pa iseći testo na četvrtinu, svaku četvrtinu na polovinu i opet sve na polovinu. Tako dobiate 16 kiflica od svake polovine testa. Možete ih praviti prazne, sa sirom, sa džemom ili sa kremom. Tako pripremljene kiflice stavljati na pleh, koji ste prekrili papirom za pečenje i ostaviti ih da kisnu dva sata (ja nisam izdržala dva sata pekla sam ih posle sat vremena). Premazati narasle kiflice sa umućenim žumancetom i pusuti susamom. Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180 stepeni oko 20 minuta ili dok vam ne porumene.


Probajte i Pogačice od pire krompira i Piroške od pire krompira.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: