Пређи на главни садржај

Pogačice od pire krompira

Kad vam ostane od ručka Pire krompir spremite ove pogačice za večeru uz sira i jogurt ili za doručak uz džem i mleko.


Potrebno je:
-200 gr Pire krompira
-150 ml jogurta
-1 kašika masti
-1 jaje + 1 žumance za premazivanje
1/2 kesice praška za pecivo
-1/2 kašičice soli
-oko 350 gr brašna
-20 gr margarina

Sjediniti polovinu brašna, 1 jaje, pire krompir, jogurt, mast, prašak za pecivo i so. Postepeno dodavati preostalo brašno i mesiti dok se ne dobije glatko testo. Umešeno testo ostaviti u frižideru da miruje 2 sata. Istanjiti ga oklagijom na debljinu od 1 cm i i seći čašom ili šoljom. U tepsiju podmazanu margarinom poslagati testo. Premazati ga žumancetom i peći u zagrejanoj rerni na 250 stepeni dok ne porumeni (oko 20-25 minuta).




Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: