Пређи на главни садржај

Pilav


Potrebno je:
-1 glavica crnog luka
-2 šargarepe
-ulje ili mast
-1 kg-1,5 kg piletine
-1 l vode
-1 paškanat (ne mora)
-250 gr pirinča
-2 češnja belog luka
-2 kašičice soli
-malo bibera
-malo peršuna

Propržiti crni luka i šargarepu, zatim dodati piletinu u komadu (po želji) na 15-ak minuta. Zatim naliti vodu da se piletina skuva i staviti paškanat. Možete, a i ne morate da prvo propržite crni luk i šargarepu, podjednako je ukusno ako odmah stavite sve da se kuva (iseckan crni luk, šargarepu i meso). Kuvanu piletinu izvaditi da se prohladi. U dobijenu supu staviti pirinač, iskickanu piletinu, iseckan beli luka i posoliti i pobiberiti (ukoliko vam piletina nije žuta dodajte kokošju kocku za supu). Kuvati dok pirinač ni upije svu tečnost, skloniti sa vatre pa dodati peršun.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: