Пређи на главни садржај

Najukusnije posne kiflice



Ukoliko ne želite posne kiflice slobodno koristite ovaj recept samo posne sastojke zamenite mrsnim umesto margarina maslac, umesto posnog kačkavalja mrsan... Za slanu varijantu ne morate premazivati majonezom može i margarinom.


Potrebno je:

1 kg pšeničnog brašna,
500 ml vode,
1 pakovanje (50g) svežeg kvasca,
3 kašike šećera,
1 kašika soli,
100 ml ulja,

U 500 ml tople vode rastvoriti kvasac, dodati 3 kašike šećera, 1 kašiku soli, 100 ml ulja i brašno.
Umesiti lagano, uz eventualno dodavanje još malo brašna, da testo bude glatko, mekano i da se ne lepi. Sve se radi odmah, ni kvasac ni testo ne ostavljate da raste.
U zavisnosti od toga koju veličinu kiflica želite, delite testo na veće ili manje loptice.
Razvući oklagijom u oblik elipse, puniti ih sa posnim kačkavaljem ili bez fila kao slane ili naneti fil po želji za slatke (džem, posan krem…) i rukama lagano urolati kiflicu.
Pleh blago podmazati posnim margarinom i ređati kiflice sa razmakom od bar 2-3 cm, jer dosta narastu. Ostaviti da narastaju oko 1-2 sata na toplom mestu, pa narasle kiflice četkicom premazati uljem.
Rernu ugrejati na 220-250 stepeni i peći da lepo porumene. Pazite da se ne prepeku (meni su pečene za 10 minuta).
Kiflice su mekane i ukusne, a ukoliko pravite mrsne možete za dodatnu mekoću pečene, tople kiflice odmah prelijte vrućim maslacem, na svaku kiflicu po kašiku, dve (maslac otopite i ugrejte u šerpici sa poklopcem, prska, ali treba da bude vrelo).

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: