Пређи на главни садржај

Toblerone posan


Potrebno je:
200 gr posne čokolade za kuvanje
200 gr posnog keksa
100 gr pečenog lešnika
2 kašike meda
1 dl crnog gaziranog soka
200 gr šećera
150 gr margarina
Za glazuru:
200 gr posne čokolade
2 kašike ulja

U šerpici zagrevajte margarin, čokoladu, med, šećer i crni gazirani sok, neprestano mešajte da se sve otopi i sklonite s vatre. Keks i lešnike krupno sameljite ili iseckajte, dodajte u otopljenu masu, izmešajte i ohladite. Ako vam se previše ohladi i stegne da ne možete da napravite trouglasti oblik samo malo ugrejte na pari. Ja nemam kalup zato prvo pravim trouglasti oblik i čekam da se stegne, pa stavljam glazuru. Prvo sa jedne strane, pa kada se ohladi sa druge i na kraju i sa treće. Dobije se dva ovakva kao sa slike.
Ko ima kalup prvo obloži kalup aluminijumskom folijom, premazuje glazurom i čeka da se stegne glazura. Ponavlja se postupak dok se ne potroši otopljena čokolada. Zatim se ohlađena masa stavlja u kalup obložen čokoladom. Kad se dobro ohladi prevrne se na dasku, skloni folija i seče.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: