Пређи на главни садржај

Voćna torta bez margarina

Torta je visoka, velika, čvrsta i pogodna za oblikovanje tj. ne curi ništa i ne raspada se.

Potrebno je:
Za koru:
-12 belanaca
-12 kašika šećera
-12 kašika brašna
-malo arome vanile
-crvena boja za kolače

Za 1. fil:
-12 zumanaca
-120 gr šećera
-1 puding od vanile
-5 dcl mleka
-pola kašike brašna

Za 2. fil:
-7 dcl slatke pavlake za šlag
-500 gr oceđenih višanja
-1 jogurt čvrsti
-1 voćni jogurt
-30 gr želatina (3 kom)

Koru: 12 belanaca ,12 kašika šećera,12 kašika brašna, malo arome vanile, podeliti na dva dela i svaki umutiiti tako što se prvo belanca umute i doda šecer pa se jos miksa i doda se zatim lagano brašno i malo arome vanile ,u jedan deo dodati crvene boje za kolače. Svaka ta polovina se podeli na još dva dela pa se peku 4 tanje kore (u obruču vel.26cm sam ja pekla). Svaki peći na 180 C oko 10-ak minuta tj čim se počne odvajati od namašćenog pleha (staviti i papir za pečenje).

1. fil: Umutiti žumanca sa šećerom,pudingom od vanile i mlekom. Kuvati na pari dok se ne poznaje trag. Skloniti sa šporeta i ohladiti.

2. fil: Natopiti želatin sa 18 kašika hladne vode i nek bubri 5-10 min a za to vreme napraviti sledeće: Umutiti slatku pavlaku pa u nju dodati voće, 1 čvrsti jogurt i jedan voćni ,u tu smesu dodati žuti ohlađeni 1. fil pa sve izmiksati i dodati želatin i sve još malo promiksati.
(želatin  lagano otopiti - ne sme prokuvati nego samo da se otopi).

Dublju posudu obložiti alu folijom ili celofanom, pa slagati prvo jednu koru pa 1/3 fila, pa drugu koru pa tako do kraja i zavrsiti sa korom i staviti na hlađenje - najbolje preko noći, pa okrenuti na tacnu i može se ukrašavati

Tortu premazati sa buter kremom (ili dobro jutro mlečnim margarinom za mazanje) - gore je fondan od ratluka i gustina. Ukrasiti po zelji...

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: