Пређи на главни садржај

Posna kapri torta

Torta je veoma ukusna, a i izdašna je.


Potrebno je:
800 gr posnog keksa
6 pudinga od vanile
1 margarin
1,5 l gaziranog soka od pomorandže
500 ml vode
500 gr jagoda
250 gr šećera + 6 kašika
100 gr šećera u prahu
300 gr posnog šlaga

Prvo u jedan litar soka od pomorandže skuvati 4 pudinga od vanile sa 6 kašika šećera.
Jagode staviti u šerpicu sa 300 ml vode i 250 gr šećera. To kuvati 10 minuta i propasirati. Nakon kuvanja dodati 2 pudinga od vanile razmućena u 200 ml vode.
Dok se filovi hlade umutiti margarin sa 100 gr šećera u prahu. Dobro umućen margarin dodati u ohlađeni žuti fil i sve zajedno dobro sjediniti.
Keks umakati u sok i redjati na tacnu. Oba fila podeliti na dva dela i filovati sledećim redom:
Keks potapan u sok
Žuti fil
Keks potapan u sok
Fil od jagode
Keks potapan u sok
Žuti fil
Keks potapan u sok
Fil od jagode
Odozgo tortu prekriti umućenim posnim šlagom.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: