Пређи на главни садржај

Paprika punjena krompirom


Potrebno je:
6 većih babura paprika (sveže ili zamrznute)
3 velika krompira, 750 gr sigurno
1 velika glavica crnog luka
1 veća šargarepa
1 kašičica soli
1/4 kašičice bibera
100 ml ulja
100 ml vode ako je paprika sveža, a 50 ml ako je iz zamrzivača

Crni luk iseckati sitno pa izdinstati na ulju. Dok se luk dinsta očistiti krompir pa ga narendati. Kada se luk izdinstao dodajte pripremljen krompir i nalijte vodu. Na laganoj vatri mešajte krompir i luk da se krompir malo izdinsta. Kada voda izvri, posolite i pobiberite i spremno je za punjnenje paprike.

Paprike staviti u podmazanu posudu za pečenje, pa svaku napuniti nadevom od krompira, a okolo stavite kolutove šargarepe ili njima zatvorite paprike. Posudu za pečenje koristite manju, taman da vam bude koliko imate paprika, da lepo nalegnu krajevima, ukoso, jedna na drugu.

Dok punite paprike uključite rernu da se zagreje na najače, ne brinite neće izgoreti jer je paprika sama po sebi dosta vodena. Prekriti aluminijumskom folijom i stavite da se peče. Posle 40 minuta otklopite foliju da višak vode ispari i zapeku se još 20 minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: