Пређи на главни садржај

Hrskavi štapići


Potrebno je:
100 g masti
100 ml piva
250 g brašna
1/2 kašičice soli
1/2 praška za pecivo
1 jaje
50 g susama
50 g maka ili lana

Mast, pivo, brašno, so i prašak za pecivo umesiti u testo. Uviti u plastičnu foliju i ostaviti da odstoji sat vremena u frižideru. Na papiru za pečenje ili plastičnoj foliji razviti testo (debljine 3-5 mm). Premazati jajem i posuti susamom. Okrenuti na drugu stranu pa i nju premazati jajem i posuti makom ili lanom. Seći nožem na trake dužine 10 cm a širine otprilike 1 cm.
Uzimati traku po traku, a zatim je uviti par puta i staviti u pleh obloženim papirom za pečenje. Peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni oko 20 minuta, ili dok ne dobiju zlatno-žutu boju.

Umesto masti možete koristiti margarin ili zejtin. Po mom mišljenju, najbolje i najhrskavije ispadaju sa mašću.
Ukoliko ne volite pivo, možete ga zameniti i belim vinom.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: