Пређи на главни садржај

BRZI UŠTIPCI – BUĆKAVCI

Ovaj recept će obradovati ljubitelje krofni i uopšteno testa jer je munjevito brz, a dobijaju se mekani i ukusni uštipci, a što je isto jako važno nisu uopšte masni. Jedite ih sa slanim ili slatkim nadevom, mi smo sa sirom, kremom i džemom.


Potrebno je:
600gr brašna
3 jaja
100ml mleka
200ml vode
1 kesica praška za pecivo
1 kašičica soli
1 kašičica šećera
ulje ili mast za prženje

Varjačom umutite testo od navedenih sastojaka. U polovinu brašna stavite sve sastojke i mešajte dok ne sjedinite a zatim dodajte ostatak brašna i mešajte dok ne dobijete gustu homogenu smesu.
U vruće ulje ili mast stavljajte po kašiku testa. Kašiku svaki put umočite u ulje kako bi testo lakše skliznulo sa nje. Pržite svaku stranu po 3-4 minuta dok uštici lepo ne porumene. Neka ringla bude uključena na srednju temperaturu kako uštipci ne bi spolja bili gotovi a unutra živi.
Gotove uštipke stavljajte na papirni ubrus koji će pokupiti višak masnoće. Ja trenutno nisam imala ubrus ili salvetu i mogu vam reći da nisu uopšte masni, pržila sam ih na mast.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: