Пређи на главни садржај

Sunđerasti hleb

Recept za hleb najbolji od svih isprobanih do sad, interesanto je to što se deo brašna popari sa vodom pa kada se ohladi pomeša se sa ostalim sastojcima.


Potrebno je za dve vekne:
Za prvi deo pripreme:
250 ml hladne vode
50 gr brašna
Kvasac:
250 ml vode
25 gr svežeg kvasca ili kesica suvog
1 kašičica šećera
1 kašika brašna
Ostali sastojci:
1 jaje
60 gr kisele pavlake (ili jogurt, kiselo mleko)
50 ml ulja
1 kašičica soli
800 gr brašna

Priprema za prvi deo: U 250 ml hladne vode razmutiti 50 gr brašna, dobro izmešati pa skuvati i ostaviti da se ohldi.
Kvasac: U 250 ml mlake vode razmutiti kvasac, 1 kašičicu šećera i 1 kašiku brašna pa ostaviti da miruje 5-10 minuta.
Zatim u kvasac nadošli dodati 1 jaje, 60 gr kisele pavlake, 1 kašičicu soli, 50 ml ulja, hladno skuvano brašno sa vodom i 800 gr brašna.
Zamesiti glatko testo i ostaviti da se udupla.
Nadošlo testo podeliti na 2 dela. Svaki deo razviti u elipsast krug i urolati, staviti u pleh prethodno obložen papirom. Vekne premazati sa 1 kašikom vode, na nekoliko mesta napraviti rezove, posuti susamom ako želite i ostaviti još 20 minuta da miruju i peći na 180 stepeni (ako vam je slabija rerna na 225 C°) oko 30 minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: