Пређи на главни садржај

Najmekša pogača

 Isprobana i u posnoj verziji sa sojinim mlekom (3 kašičice sojinog mleka u prahu u 100 ml vode) nema razlike, svakako je vrh!


Potrebno je:
- pola kocke kvasca
- 200 ml. vode (mlaka)
- 100 ml. ulja
- 100 ml. mleka
- 2 kašičice šećera
- 1 kašičica soli
- oko 400- 500 gr brašna po želji

Umešajte kvasac, šećer, so i tečne sastojke. Dodajte 400 gr. brašna pa kašikom izmutite postepeno dodavajući još brašna. Testo je meko i lepljivo, tako treba da bude. Ostavite da stoji prekriveno krpom oko 30 minuta. U kašiku stavite malo ulja i nadošlo testo premesite, nauljite tepsiju prečnika 26 cm ili pravougaonu 26x17 cm, pa ga izručite u nju. Kašikom poravnajte i oblikujte. Ostavite da stoji oko 15 minuta za to vreme uključite rernu da se zagreva na 200 stepeni. Peče se oko 30 minuta. Pečenu prekrijte krpom i ostavite tako 5 minuta. Poslužite dok je topla a i sutradan je fina i meka.

Nakon svakodnevnog pravljenja uvidela sam da od različite vrste brašna nekada od 500 gr brašna testo bude tvrđe samo dodajte još malo vode i sve je isto, znači testo treba da bude meko i lepljivo samo kašikom da se meša!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: