Пређи на главни садржај

Ledolina


Potrebno je:
Za ledeni krem:
500 ml mleka
500 ml slatke pavlake
12 punih kašika gustina
1 kesica vanilin šećera
100 g tamne čokolade
100 g bele čokolade
i još:
keks petit ili sličan
4-5 kašika šećera

Mleko i slatku pavlaku pomešati, oduzeti 150-180 ml i dobro izmešati s gustinom.
Ostatak mlečne tečnosti staviti kuvati, kada zavri, temperaturu skroz smanjiti i lagano (uz stalno mešanje) ukuvati razmućeni gustin. Krema se odmah zgusne, kuvati 1-2 minuta.
Umešati vanilin šećer i podeliti smesu na 2 dela. U jedan deo umešati nakidanu tamnu čokoladu i mešati dok se rastopi. U drugi deo umešati šećer i  belu čokoladu. Šećera staviti više po želji.
Duguljasti pleh (za hleb – moj je 27×8 cm), obložiti prozirnom folijom. Stavljati jednu kašiku belog krema pa tamnog i tako šarati dok se potroši sav krem.
Na još vruć krem poslagati i lagano utisnuti keks. Ostaviti oko 15 minuta na sobnoj temperaturi a zatim staviti u frižider na par sati (najbolje preko noći).
Ohlađeni desert poklopiti odgovarajućom tacnom i pažljivo prevrnuti, odvojiti od folije i uživati u ledenom, finom desertu.
Posluživanje može biti i u čašama u tom slućaju keksiće nakidati na komadice i staviti na dno case pa onda kremovi. Može se staviti i u zamrzivač i pre posluživanja ostaviti 1 sat da smekša.
Krem se može staviti na neki biskvit ili na bilo koji keks i poslužiti kao torta, ali u tom slučaju staviti najpre biskvit pa onda kreme i koristiti kalup s obručem.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: