Пређи на главни садржај

Fondan od penastih bombona (marshmellowsa)


Potrebno je:
penaste bombone
prah šećer

Penaste bombone stavite u posudu koju ćete staviti na paru. Kašiku okvasite vodom i mešajte dok se u potpunosti otope (ako su bombone u određenoj boji onda ne trebate dodavati boju a ako želite da dobijete neku drugu boju možete i da sipate određenu boju) a zatim prah šećer stavljati postepeno dok se ne dobije masa kao plastelin. Razviti oklagijom fondan masu za oblaganje torte ili praviti željene figure ili oblike. Ako želite da vam nešto stoji na štapiću, štapić odmah zabosti kad se napravi oblik, pa ostaviti tako da se suši (ne čekati da se oblik osuši bez štapića, onda će vam pucati prilikom stavljanja štapića).



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: