Пређи на главни садржај

Brza posna pita od jabuka pečena


Potrebno je:
500 gr kore za pitu
ulje
šećer
griz
jabuke
vanilin šećer, cimet
prah šećer

Dobije se 8 pita. Za svaku pitu je potrebno po tri kore. Svaku koru premazati uljem i na treću posuti 1 kašiku šećera i 1 kašiku griza. Zatim izrendati svuda po trećoj kori dve manje oljušćene jabuke ili jednu veću. Posuti sa pola kašičice cimeta i pola kašičice vanilin šećera, pa uviti u rolat. Ređati rolate u podmazan pleh. Pite iseći pre pečenja, premazati uljem i peći u zagrejanoj rerni na 200 °C da porumene odozgore i odozdole, oko 10-15 minuta. Nakon pečenja prekriti krpom da se malo prohladi, pa posuti prah šećerom.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: