Пређи на главни садржај

Kuglice od keksa


Potrebno je:

600 gr mlevenog keksa
250 gr margarina (ili putera ukoliko ne spremate posnu verziju)
250-300 gr prah šećera
oko 100 ml soka od narandže

Margarin i prah šećer umutiti, dodati mleveni keks i sok od narandže pomalo da se dobije smesa za pravljenje kuglica. Umakati u čokoladu tako da bude čokolada samo odozgore. Moje dete ovaj kolač zove žirevi jer ga podseća na žireve. Oblik možete da praviti koji želite, za doček Nove godine sam pravila cake pops i belom čokoladom iscrtavala paljuljice.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: