Пређи на главни садржај

Posna musaka od šampinjona

Musaka koja je tako dobrog ukusa da i oni koji ne vole šampinjone su oduševljeni.


Potrebno je:
800 g šampinjona
1 praziluk
3 poveća krompira
ulja
3 čena belog luka
3  kašike brašna
250 ml vode
so, biber

Na malo ulja propržiti sitno iseckan praziluk, dodati oprane i na listove iseckane šampinjone. Posoliti (ja sam stavila 2 kašičice soli) i dinstati šampinjone dok sva voda ne ispari.
Dodati sitno iseckan beli luk i začine po ukusu, kao i jednu kašiku brašna.
Očistiti krompir i dva krompira iseći na tanke kolutove, dok treći krompir izrendati na krupnije rende. U nauljenom pekaču (veličene 32 sa 20 cm) složiti ploške jednog krompira.
Dodati pola količine izdinstanih pečuraka, a preko njih ponovo složiti red krompira i na njega preostali fil od šampinjona. Zatim rasporediti narendan krompir, pa preliti preko pomešane 2 kašike ulja, 250 ml vode i preostale 2 kašike brašna.
Pecite je 35 do 40 minuta na 220 stepeni u zagrejanoj rerni (ja prekrijem musaku sa alu folijom).

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: