Пређи на главни садржај

Kiflice sa kiselom pavlakom

 Brze, a mekane i ukusne


Potrebno je:
600 g mekog brašna
1 kašičica soli
1 kašičica šećera
200 g kisele pavlake
200 ml toplog mleka
1 kesica praška za pecivo
1 kesica instant suvog kvasca (ili 20 gr svežeg)
100 ml ulja
1 žumance (ili celo jaje)
susam, mak ili kim

Pomešajte brašno, prašak za pecivo i so. Dodajte ulje i kiselu pavlaku pa sve dobro izmešajte. Posebno promešajte toplo mleko, suvi kvasac i kašičicu šećera zatim to sve zajedno dodajte u smesu od brašna. Zamesite glatko testo i podelite ga na 4 dela. Razvucite testo oklagijom na debljinu od 1/2 cm. Nakon toga izrežite testo na trouglove i oblikujte kiflice. Složite ih na nauljen pleh (ili prekriven pek papirom) i ostavite na toplom mestu oko 15 minuta. Za to vreme zagrejte rernu na 200°C. Kiflice premažite žumancem i pospite susamom, kimom ili makom. Ja sam pekla 20 minuta. Isprobane sa raznim punjenjem: sir, pavlaka, eurokrem, čvarci...

Ove dve velike su užina za đaka prvaka 


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: