Пређи на главни садржај

Vafli sa feta sirom


Potrebno je:
300 g belog brašna (ili 200 g belog i 100 g palente)
1 kašičica šećera
1/2 kašičice soli
2 ravne kašičice praška za pecivo
1 jaje
250 ml mleka
30 ml maslinovog ulja
150 g feta sira

U dubljoj činiji pomešajte suve sastojke – brašno, palentu, šećer, so i prašak za pecivo. U drugoj posudi umutite jaje, dodajte mleko i maslinovo ulja pa sipajte u suve sastojke. Dodajte fetu izmrvljenu na komadiće i promešajte. Pecite vafle u zagrejanom aparatu (meni je ispalo šest puta pet - trideset srca)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: