Пређи на главни садржај

Musaka od fileta soma


Potrebno je:

oko 800 gr krompira
4-5 kom manja ili 2 veća fileti soma
ulje 1 dl
beli luk 1-2 čena
začin 1 kašika
seckan ili suvi peršunov list, biber
posan kačkavalj 200 g

Izmešati ulje, seckan beli luk, začin, list peršuna i biber
Krompir oljuštiti i polovinu količine iseći na tanke kolutove, poređati u tepsiju i preliti polovinom količine začinjenog ulja.
Prekriti krompir filetima soma.
Preko ribe poređati ostatak krompira i preliti sa ostatkom ulja.
Peći na 200 stepeni C dok krompir ne omekša.
Pred kraj pečenja posuti rendanim sirom. Za posnu varijantu koristiti biljni sir.

MUSAKA OD OSLIĆA

500 g krompira, 300 g fileta oslića, 100 g biljnog kačkavalja, 3 čena belog luka, veza peršuna, 100 ml ulja, 50 ml vode, so, biber
PRIPREMA
Izgnječite beli luk, pa ga utrljajte u posoljene i pobiberene filete ribe. U posebnoj posudi napravite preliv od nasečenog peršunovog lista, začina, ulja i vode. Krompir isecite na tanke kolutove i polovinu poslažite u posudu za pečenje. Pospite polovinom preliva, pa prekrijte filetima ribe. Preko ribe složite drugi deo krompira, nalijte preostalim prelivom i pecite u rerni oko 25 minuta na 200 stepeni. Pred kraj pečenja pospite narendanim biljnim kačkavaljem i vratite nekoliko minuta da se zapeče. Servirajte sa zelenom salatom ili kuvanim povrćem.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: