Пређи на главни садржај

Lovačke šnicle

Potrebno je:
500-600 gr junetine ili teletine
2-3 glavice crnog luka
50-70 gr brašna
čaša belog vina
bosiljak
oko 2 čaše vode
25 gr putera
ulje
so, biber

Istucite šnicle i svaku uvaljajte u brašno, pa lagano ispržite u vrelom ulju. Ostatak brašna sačuvajte za kraj. Izvadite šnicle i ostavite ih po strani. Propržite iseckan luk dok ne porumeni i stavite meso. Dodajte mesu vino, poklopite i dinstajte povremeno dodajući vodu. Začinit po ukusu, dodajte bosiljak. (Možete dodati i malo paradajza ili paradajz-pirea.) Kuvajte dvadesetak minuta i na kraju dodajte preostalu vodu. Sjedinite preostalo brašno i puter i dobro izmešajte. Kuvajte dok se ne zgusne sos.
Šnicle prvo možete premazati senfom (i renom, ako volite ljut) pa onda pržiti. Servirajte ih uz pirinač (u koji ste dodali kašiku-dve putera).

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: