Пређи на главни садржај

Sarma sa šampinjonima


Potrebno je:
500 g praziluka
400 g šampinjona
1 veća glavica crnog luka
3-4 čena belog luka
170 g pirinča
začinska paprika
suvi začin
biber
100 ml ulja
kiseli kupus

Praziluk očistite i iseckajte. Na ulju propržite iseckan crni i beli luk zajedno sa prazilukom. U drugom sudu propržite šampinjone iseckane na listiće zajedno sa pirinčem. Kada se u oba suda proprže namirnice, sjedinite u jedan. Još malo propržite pa dodajte začinsku papriku, biber i suvi začin.
Izdvojte listove kiselog kupusa i isecite ima tvrdi deo. Stavite po kašiku fila i zavijte stranu.
Sarme složite u pekač. Preko sarmi stavite kašiku začinske paprike (može i tucana), ulje (oko 50 ml)  i naliti vodom da sarma ogrezne u njoj. Pokrijte  sa par listova kupusa i stavite u rernu da se peče oko 2 i po do 3 sata na 170-180 °C.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: