Пређи на главни садржај

Prelivena pita s višnjama - posno na vodi

kore-500g
200g prezli
150 g griza
100g šećera
višnje oko pola kg ja ih imam u tegli...
za preliv
300ml vode
200g šećera
vanil šećer
Prvo napravite preliv od 300ml vode i 200g šećera i vanile.Kao za baklave.
skuvati griz sa vodom i šećerom da bude ređi.
na prvu koru rasporediti malo prezli staviti drugu koru namazati grizom pa po tome rasporediti višnje uviti u rolat pa u pleh (lakše je na pek papiru) ali može i bez. Ponoviti postupak dok ne potrošite sastojke. Možete zaseći svaku urolovanu pitu.Ispeći. Preliti sa prelivom.
Može se naravno praviti i sa dodatkom ulja tada propžim prezle...

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: