Пређи на главни садржај

Pirinač sa tikvicama i belim mesom

Mnogo ukusno.


Potrebno je:

2 komada belog mesa (ili 1 veće)
1 crni luk
1 čen belog lika
1 praziluk (ne mora)
1 šargarepa
1 manja tikvica
1 šolja pirinča
ulje ili mast
so,biber

U dublji tiganj ili šerpu zagrejte ulje ili mast i dodajte seckani praziluk i crni luk. Kratko propržite,zatim dodajte pileće belo meso iseckano na kockice. Dinstati meso sa lukom dok ne bude gotovo. Iseckati šargarepu, beli luk i tikvice pa dodajte u tiganj sa mesom. Promešajte dobro pa dodajte pirinač nalijte malo vode da ogrezne (ja sam prvo malo prokuvala meso da bi se lakše odvojilo od koske, pa sam tom supom nalila pirinač). Pustite da voda ispari pa sipajte sve u vatrostalnu činiju i ponovo nalijte vodom do vrha (ja sam sipala 3 šolje vode), posolite i pobiberite po želji (stavila sam 2 kašičice soli i malo bibera). Prekrijte aluminijumskom folijom i pecite u rerni na 220 stepeni oko 40 minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: