Пређи на главни садржај

PEKARSKE POSNE KIFLE (na vodi)

Za testo:
700g. brašna
400 ml vode
2 kašičice šećera
1 kašičica soli
1 kašičica kurkume
1/2 kockica kvasca
1kašičica sirćeta
1kesica praška za pecivo
Za premazivanje kifli:
100ml.vode
1kašika brašna
(pomešati vodu i brašno pa skuvati treba da vri uz neprekidno mešanje)
Priprema:
Kvasac potopiti u toploj vodi i dodati šećer, zamesiti testo sa brašnom pomešanim sa pecivom i nadoslim kvascem, dodati kurkumu,sirće i so. Ostaviti testo na toplom da nadodje.
Nadoslo testo razviti pa seci u željene oblike, filovati džemom i uvijati kifle, ostaviti na toplom da kifle odmore i nadodju.
Nadošle kifle premazati vrelim premazom od vode i brašna posuti odozgo sa kristal šećerom i peći.
Nadosle kifle peći na 200 stepeni 30 minuta.
Ispečene kifle sada vrele premazati mlakim prelivom od brašna i vode...ohladiti i uživati....(kurkuma je začin a ima ga u svakom bio šopu)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: