Пређи на главни садржај

Pivske kiflice sa slaninom i sirom

Brze kiflice - nema čekanja da testo odmara. Ulogu kvasca preuzima pivo koje garantovano diže testo, dok mu slanina i sir daju poseban šmek.


Potrebno je:
3 deblje trake slanine
2 jaja
3 kašike meda
330 ml piva
1,5 kašičica praška za pecivo
pola kašičice soli
brašno po potrebi
100 gr sira po želji

Zagrejte rernu na 180 stepeni. Namastite posudu za pečenje.
Slaninu isecite na tanje trakice i propržite na tiganju 3-4 minuta pa ocedite masnoću.
Viljuškom umutite jedno jaje i med, dodajte pivo, prašak za pecivo, so i uz dodavanje brašna umesite testo da se ne lepi za ruke. U testo zatim dodajte slaninu i sir.
Razvaljajte testo i oblikute kiflice koje zasecite lagano nožem po sredini i pramažite umućenim jajetom. Pospite semenkama po želji.
Kiflice složite na namašćen pleh i pecite u zagrejanoj rerni da dobiju zlatno žutu boju (meni su se ispekle za 15 minuta).

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: