Пређи на главни садржај

Kiflice sa vodom


Potrebno je:

oko 1 kg brašna
1 kockica kvasca
500 ml mlake vode
2 jajeta
100 ml ulja
2 kašičice soli
1 kašika šećera

Staviti kvasac u 100 ml vode da uskisne. Pomešati ga sa brašnom, dodati ostatak vode, ulje, 1 jaje, so i šećer. Umesiti testo i ostaviti da naraste.
Zatim ga podeliti na 8 jufkica i svaku razvući u krug. Svaki krug iseći na 8 trouglova. Tako da se dobiju 64 kiflice.
Puniti trouglove filom po želji, uviti u kiflice i poređati u podmazanu tepsiju.
Svaku kiflicu premazati umućenim jajetom (posuti po želji).
Nakon 10 minuta odmaranja kiflica u tepsiji (taman dok se rerna zagreje), staviti ih u zagrejanu rernu na 200 stepeni da se ispeku (bile su mi gotove za 12-15 minuta).


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: