Пређи на главни садржај

Posni šareni rolat

Potrebno je:

1 veliki list oblande
2 konzerve tunjevine
6-7  kiselih krastavaca
3-4 kuvane šargarepe
pola margarina (oko 60 gr)
seckani peršun
biber, so i začini po želji

Tunjevinu ocedite od ulja pa izmešajte sa izgnječenom šargarepom i seckanim krastavcima (ne mnogo sitno), dodajte omekšali margarin i začine.
Razmažite smesu na list oblande koji ste predhodno omekšali između dve vlažne krpe i pažljivo uvijte u rolat. Rolat umotajte u aluminijumsku foliju i ostavite da prenoći u frižideru.
Pre služenja isecite parčiće.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: