Пређи на главни садржај

Posni rolat sa ajvarom

Potrebno je:

200 ml kisele vode,
8 kašika brašna,
2 kašičice praška za pecivo,
4 kašike ajvara,
1/2 kašičice soli.
Fil:
posni majonez,
biljni kačkavalj,
2-3 kisela krastavčića.

Sjediniti kašikom sve sastojke za koru, sipati u četvrtast pleh pokriven pek papirom i peći na 200 C.
Pečenu koru izvaditi iz pleha i uviti u vlažnu krpu.
Ohlađenu koru premazati posnim majonezom, narendati dosta posnog kačkavalja, narendati kisele krastavčiće i uviti u rolat.
Gotov rolat sa ajvarom premazati posnim majonezom i posuti narendanim posnim kačkavaljem.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: