Пређи на главни садржај

Mini pizze


Potrebno je:
(za jedan veeeliki pleh)
-20 gr svežeg kvasca
-250 ml vode
-1/2 kašičice soli
-500 gr brašna
Za fil:
-slaninica
-kobasica
-pečeno pileće meso (ne mora)
-kiseli krastavčići
-feta sir
Za preliv:
-1 jaje
-ajvar (od pečene paprike ili od barene paprike)
-kečap
-paradaj sok
-origano

Zamutite kvasac, vodu i so. Kad se kvasac rastopi u ovu tečnost umešajte brašno, dodajte malo po malo a pred kraj zamesite i rukama dok testo ne prestane da se lepi. Testo nek odmori dok pripremate fil. Iseckajte sitno slaninicu, kobasicu, piletinu i krastavičiće toliko da dobijete količinski jedan tanjir. 


Razvučite testo oklagijom i seći šoljom. Prebacite sečeno testo na podmazan pleh (ja sam pekla u pleh dimenzije 42x43cm) i svaki krug premažite sa kečap. Nafilujte sa pripremljenim iseckanim filom i dodajte  svuda mrvljeni sira. Za preliv umutite jaje, dodati kašiku ajvara, oko pola šolje kečapa i šolu paradajz soka. Umešati u to i origano i na svaku mini pizzu staviti kašikom preliv. Pritisnuti malo  kašikom da se ravnomerno razlije, ako vam je gusta smesa dodajte još malo paradajz soka. Peći u zagrejanoj rerni na 250 stepeni oko 15 minuta (treba da se zapeče odozgore).

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: