Пређи на главни садржај

Posne pogacice




250 g pasiranog krompira kuvanog
250g margarina
400g brasna
1/2 kvasca
3kasike ajvara
1/2pola veze persuna,perca luka
biber
so i secer
ajvar za premazivanje
malo vode
U malo vode staviti kvasac i secer,margarin penasto umutiti pa dodati krompir, ajvar, biber so i perca luka, zatim dodati kvasac i brasno pa zamesiti testo. Ostaviti da nadodje pa razviti na 2 cm i vaditi pogacice.Premazati ih ajvarom. Ostaviti ih 15min pre pecenja da odmore pa peci na 180 stepeni

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: