Пређи на главни садржај

Posni majonez

1 čaša vode,
2,5 supene kašike gustina
½ čaše ulja
1 kk sirćeta
1 kk šećera
1 kk senfa
sok od 1 limuna
1 kk soli
½ šolje  ledene vode
U malo hladne vode dobro rastvoriti gustin. Preostalu količinu vode zagrejati ,dosuti rastvoreni gustin I neprestalno međati dok se ne zgusne. Masa treba da je vrlo gusta. Ohladjenu masu sipati u činiju I stalno mešajući, postepeno dodavati ledenu vodu, šećer, sirće, so I senf. Na kraju dodati sok od limuna I ulje takodje postepeno dok se ne dobije glatka smesa.
Ledena voda omogućuje da se majonez što pre stegne.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: