Пређи на главни садржај

Vikend darivanje


Recepti sa preporukom su prešli broj od 16000 fanova. Kao mali znak pažnje pripremila sam za vas jednu ceger torbu. Srećnog dobitnika, izvučenog putem random.org, objaviću u ponedejak, 14. novembra 2016. Da biste učestvovali u nagradnoj igri potrebno je da ovde ostavite komentar, a sa moje facebook stranice ovu fotografiju šerujete. Šaljem bilo gde na teritoriji Srbije.
p.s. Ako živite u inostranstvu, ali imate nekoga u Srbiji za koga mislite da bi se obradovao ovoj ceger torbi, može i tako. 
Očekujte još nagrada, jer je uskoro 2. rođendan bloga!


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: