Пређи на главни садржај

Krostata

300g brašna+100g za posipanje
100g šećera
100g putera + 20g za podmazivanje
2 jajeta
Vanil šećer
Kora limuna
Malo soli
400g džema

Važno je da sve namirnice budu sobne temperature i da puter bude skroz mek. Umesiti testo od svih sastojaka i napraviti loptu koju treba uviti u providnu foliju i ostaviti 30 min u frižideru. Testo nema potrebe dugo mesiti,samo da se sjedine sastojci. Ukoliko se mrvi dodati malo vode. Razviti testo prečnika 30 cm i prebaciti ga u kalup za pečenje. Izbušiti dno viljuškom. Sipati preko njega džem i preko toga napraviti trake od preostalog testa.
Peći 30 min na 170C.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: