Пређи на главни садржај

Kiflice mekane kao duša

1kg brašna
3 jaja (dva za testo, a jedno za premazivanje kiflica)
3 šoljice od crne kafe ulja
4 kašike šećera
2 kašike soli
40gr svežeg kvasca
1/2l mleka
250gr margarina
susam za posipanje

Mleko smlačiti i staviti kvasac sa malo šećera i soli da nadođe. Brašno prosejati i staviti u vanglicu. Dodati dva jajeta, ulje, šećer i so. Dodati nadošli kvasac. testo dobro umesiti, pokriti vanglicu kuhinjskom salvetom i ostaviti na toplom mestu da naraste pola sata. Na pobrašnjenoj podlozi izvaditi testo iz vanglice i podeliti na tri dela. Svaki deo posebno rastanjiti i razviti u krug oklagijom. U međuvremenu staviti jednu kocku margarina u šerpicu i rastopiti. Rastanjeno testo iseći nožem na 8 delova (za manje na 16). Svaki deo namazati rastopljenim margarinom i uviti kiflicu. Kiflice ređati u pleh u kome se malo narenda margarin. Tako uvijene kiflice ostaviti da narastu još pola sata. Pred pećenje kiflice premazati umućenim jajetom i posuti susamom. Na svaku kiflicu staviti po kockicu margarina. Peći u rerni zagrejanoj na 200C nekih 20-tak minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: