Пређи на главни садржај

Grašak sa pilećim mesom

Potrebo je:
- 1 kg graška
-pileće meso (mogu i bubci)
-1 l vode
-2 glavice crnog luka
-2 šargarepe
-4 čena belog luka
-2 kašičica soli
-brašno po potrebi
-malo ulja
-1 kašičica aleve paprike

Očišćen i obran grašak naliti sa vodom, dodati iseckani crni i beli luk, šargarepu seckanu na kolutiće i sve kuvati dok grašak ne bude mekan (oko 1 h). Posoliti, pa razmutiti brašno u malo ulja (ko posti na vodi onda umesto ulja ide voda) i dodati alevu papriku, zatim sipati u grašak uz mešanje. Nije potrebno da se greje ulje (voda). Kuvati još 15 minuta i na kraju staviti peršun.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: