Пређи на главни садржај

Paunov rep


Potrebno je:
Za rolat:
-5 jaja
-5 kašika šećera
-5 kašika brašna
-1/2 praška za pecivo
Za fil:
-5 dl mleka
-6 kašika šećera
-100 gr pudinga od čokolade
-100 gr čokolade
-250 gr margarina
-100 gr šećera u prahu
Ostalo:
-500 gr "pti ber" keksa
-2 lista oblande
-marmelada od kajsija

Kora za rolat: U odgovarajućoj posudi penasto umutiti jaja sa šećerom, pa umešati brašno pomešano sa praškom za pecivo. Pripremljenu smesu sipati u podmazan i brašnom posut pleh, te peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni dok ne porumeni. Gotovu koru umotati u vlažnu krpu, urolati je i ostaviti da se ohladi. Skloniti krpu sa kore i premazati je marmeladom od kajsija pa opet urolati koru i ostaviti da se stegne.
Fil: U dublju posudu sipati mleko, dodati šećer i ostaviti da provri. Puding razmutiti sa malo vode, ukuvati ga u ključalo mleko i skuvati gust krem. Skloniti sa ringle i u vruć fil umešati izlomljenu čokoladu. Ostaviti da se ohladi. Nakon toga penasto umutiti margarin sa šećerom u prahu i sastaviti sa ohlađenim kremom.
Finalni postupak: Jedan list oblande premazati filom, pa na sredinu staviti rolat. Potom i sa jedne i sa druge strane rolate ređati keks i premazivati kremom. Postupak ponavljati dok se keks ne izjednači sa rolatom. Prekriti kolač još jednim redom keksa, premazati ga filom i prekriti drugim listom oblande. Ostaviti kolač da se stegne, pa iseći po sredini rolata.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: