Пређи на главни садржај

Batačići

Potrebno je:
Testo:
-400 g brašna
-400 ml vode
-2 kašike margarina
-1 pileća kocka za supu
Fil:
-250 g bataka sa karabatakom ili  pilećeg filea
-1 manja glavice crnog luka
-150 g krem sira
-kašičica senfa
-malo peršuna
-so i biber
Za paniranje:
-2 belanca
-prezle
-ulje za prženje

U 400 ml vode staviti kocku za supu, crni luk i meso. Kuvati 10-15 minuta. Dodati margarin i začiniti solju i biberom po ukusu. Piletinu i luk ocediti od supe i ostaviti da se malo prohladi. U mlaku supu, dok je još na šporetu, dodati postepeno brašno i mikserom umutiti testo. Kuvati 2-3 minuta zatim testo izručiti na radnu površinu i ostaviti da se ohladi. Piletinu  sitno iseckati, dodati crni luk, senf, krem sir i peršun. Začiniti solju i biberom, po ukusu. Od kuvanog testa otkidati parčiće veličine ping pong loptice. Lopticu rastanjiti na radnoj površini na 12-13 cm. Na sredinu kruga staviti kašičicu fila, preklopiti i formirati batačić. Batačiće umakati u izbutana belanca, pa u prezle i pržiti u dubokoj masnoći, na srednjoj temperaturi.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: