Пређи на главни садржај

Jogurt kiflice

Mekane su i treći dan, uspela sam da sačuvam za testiranje :)


Potrebno je:
-100 ml jogurta
-50 ml vode
-1 kocka svežeg kvasca
-1 kašičica šećera
-2 jaja
-2 kašičice soli
-50 ml ulja
-oko 500 gr brašna
-za fil po želji: sir, šunka, pavlaka...
-1 jaje za premazivanje+1 kašika jogurta ili pavlake
-susam za posipanje

Jogurt i vodu podmačiti na ringli, pa dodati kvasac, kašičicu šećera i kašičicu brašna. Ostaviti da nadođe. Izmešati 2  jaja, so, ulje i nadošao kvasac. Postepeno dodavati brašno i umesiti glatko testo (ja sam utrošila 400 gr brašna+50 gr za posipanje radne površine), pa ga ostaviti da se udvostruči. Zatim testo na pobrašnenoj radnoj površini podeliti na 4 dela. Svaki deo rastavnjiti oklagijom i iseći na 8 trouglova. Od ove količine se dobije 32 kiflice. Za fil koristite po želji, ja sam 250 gr feta sira pomešala sa 5 kašike jogurta. Stavljati po kašičicu fila, pa svaki trougao uvijati u kiflice i ređati u pleh u koji ste stavili pek papir. Razmutiti jaje i kašiku jogurta, premazati svaku kiflicu, pa posuti susamom. Ostaviti ih 15-ak minuta da odstoje, taman dok vam se zagreje rerna na 200 stepeni. Peći dok ne porumene, oko 20 do 30 minuta (u zavisnosti od rerne, meni su bile gotove za 20 minuta).


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: