Пређи на главни садржај

Bajadera


Potrebno je:
-500 gr šećera
-200 ml vode
-200 gr mlevenog keksa
-150 gr mlevenih oraha
-125 gr margarina
-100 gr crne čokolade
-Glazura od čokolade

Šećer i vodu staviti da malo provri, skloniti sa vatre i ostaviti 5 minuta da se prohladi. Keks i orahe pomešati, preliti onim ušpinovanim šećerom i dok je tako vruće dodati margarin i sve dobro umesiti. Smesu podeliti na dva dela. Jedan deo ostaje takav kakav je. U drugi deo smese dodati otopljenu čokoladu. Razviti kore iste veličine od oba dela i staviti svetliji deo preko tamnog. Ohladiti i staviti Glazuru od čokolade.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: